26 Temmuz 2016 Salı

Ause de Kim Ki ?

Merhaba ! Umarım iyisinizdir, güzel bir güne tatlı bir öpücükle ya da mis kokulu kahve ile uyanmışsınızdır (yada sizi en çok ne mutlu ediyorsa ^^ bilirsiniz ki benim için kahve olmazsa olmaz)

Bugün sizlere başlıktan da anlaşılacağı üzere, biraz kendimden bahsedeceğim (becerebildiğim kadarıyla)
Bir süredir aranızdayım ancak bir türlü kim olduğuma açıklık getirmedim. Çok samimi olduklarım az biraz beni çözmüş olsa da beni okuyanlar birazcık beni tanısınlar diye böyle bir yazı yazmak istedim. (Bu arada beni tanıyın yazılarına bayılıyorummmmmmmmm ! Buradan da mesaj olsun. Yazın, yazın ve yazın !)

Kimlerdenim, Nerelerdenim, Ne İşim Var Buralarda Benim ?

Isparta'da doğduktan bir sene sonra Antalya'ya yerleşmiş sonrasında bir türlü ayrılamamış biriyim. Okul hayatım ise hep sıkıntılı, ergenlik dönemim müthiş krizli geçti.

Peki ne işim var burada ?
Blog yazmaya başladığımdan beri iyi yönde değiştiğimi ve bir çok tecrübe edindiğimi düşünüyorum. Bu da sonucunda iyi ki buralara gelmişim dememi sağlıyor. Eğer ta-da! şeklinde Blog açmaya karar vermeseydim, evde yaydığım şu dönemlerde sıkıntıdan patlamış ve ana haber bültenlerine konu olmuş bir vaziyette sizlere kendimi göstermiş olurdum.

Ne Ara Doğdum Ben 

3 aralık 1992 'de doğdum. Tam anlamıyla bir kış çocuğuyum. Yaz günlerini hiç sevmem (güzel kıyafetler haricinde ^^) -Yay- burcuyum. Burçlara çok meraklıyım. Bir çok kitap okudum hem karşımdakini daha iyi çözebilmem ve ona göre davranabilmek için hemde en önemlisi kendimi çözmek için. (acayip inanıyorum :D )

Okul ve İş hayatımda Ne oldu Ne Bitti ?

Liseyi 1 yıl firar ederek, 1 yılda dondurarak toplam da 6 senede bitirdim. Hiç kalmadım. Fakat kalmak için elimden geleni yaptım. Sonucunda ise 1 kez okulu bıraktım 1 kez okulu dondurdum ve gerisin geriye tekrar dönüş yaptım. Toplam da 3 ayrı sınıf da okudum. Bunlardan 3.sü son sınıf oldu ve zorlu mücadeleler ile mezun oldum.

Belirtmem gerekir ki ben ders çalışmayı seven fakat okul ortamından nefret eden biriyim.
Amma velakin ortam kötü hocalar tırt olunca, okul hayatı kara zindan olabiliyor. Ağırlık olarak mesleki eğitim gördüğümüz içinde okul biraz keyifli geliyordu (hakkını yememek lazım)

 Diğer derslere kendimi veremesem de Grafik Tasarım en sevdiğim ve olmak istediğim bir bölümdü. O yüzden hiç sorun yaşamadım ve onda sabit hep yüksek puanlar getirdim. Tabii bunda grafik tasarım araçlarını henüz bu bölüme geçmeden önce evde bir başıma yalayıp yutmamın büyük etkisi var.


Okulu bıraktığım dönem Turizm de işe başladım. Kahvaltı elemanı olarak. Yaklaşık 3 sene kahvaltı da 1 sene snackbar da 2 sene de alakart olmak üzere bu serüveni 6 yıl sonucunda bitirdim.

Bunun dışında bağımsız Grafikerlik yapmaya devam ettim. Neden bir ajansa girmedin diye sorarsanız eğer Antalya merkezde yaşamadığımdan ve Manavgat da ajans bakımından iş imkanı kötü olduğundan buralarda işe girmeye elim gitmedi.  Maaşları az, çalışma ortamı kritik ve en önemlisi huzurun olmayacağı bir iş yeri.

Üniversite sınavlarına girmedim, direkt sınavsız geçiş hakkımı kullanmadım. Şimdilerde uzaktan eğitim var aklımda. -_-

En Sevdiğim Çiçek
Oooo papatya...oldum olası papatyayı çok severim.

En Sevdiğim Yemek
Esasında çok yemek seçmiyorum, sevmediğim yemek nadirdir ve genellikle onlar etten oluşur^^
En sevdiğim ise şüphesiz çeşitli salatalar ve körili noodle.


En Sevdiğim İçecek
Kahveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Etkilendiğim 5 Film 

Kitap olsun film olsun içerik bakımından her zaman kişisel gelişim, bilim ve bilim kurguya yöneliyorum. Aralara dram da serpiştirdiğim oluyor ^^
Çok fazla favorim var aslında bunlardan bazıları ;

İlk sırada şüphesiz en etkilendiğim ve 100 kere izlediğim Titanic gelir.
2. Ye, Dua Et Sev  hem kitabı hem filmi muazzam.
3. ü sıraya iki film yerleştireceğim. İkisi de möthiş bilim-kurgudan oluşuyor. Marslı ve Yıldızlararası en en sevdiğim bilim kurgulardan. .Kitaplarını da aldım.
4. Resident Evil - Ölümcül Deney serisi. Arada bir manyaklaşınca izliyorum, stres attırıyor.
5. Amelie

En Sevdiğim Diziler

İlk sıraya şüphesiz Fringe gelir. Altyazılı film ve diziyi sevdiren bir dizi. 5 sezonu 6 kez rahat izlemişimdir.
2. The Walking Dead - liseden bu yana bende bir zombi merakı var. Nedendir bilinmez.
3. The X Files Fringe den sonra korku ile başladığım ve sonucunda çok sevdiğim bilim- kurgu dizisi.


En Sevdiğim Müzik ve Türleri 
Film müziklerini, eğlenceli müzikleri çok seviyorum. Tabii kulağıma hangisi hoş geliyorsa o favorim oluyor aslında.  Bunun haricinde başlıca dinlediklerim : Barış Manço, Erkin Koray, Teoman,Feridun Düzağaç, Cem Adrian, Green day, Oasis, SimplePlan,Lily Allen, Train ve daha nicesi.


Uzun süredir favorim olan 


İkincisi bir - iki aydır favorim 



Düzeltmem Gereken Huyum ?
 Ben aşırı takıntılı biriyim. Birisi söylediğimi yanlış anlar mı ? Aman kırılmasın, aman şöyle olmasın diye çok kafaya takan, üstüne kim ne demiş diye çok umursayan, yanlış anlaşılmamak için aşırı güç harcayan biriyim-biriydim. Şimdi bunu çok aza indirdim yoksa hepten manyaklaşacaktım.

Bir diğeri de içimdeki enerji bombardımanını kontrol edememem. Bazen öyle bir an geliyor ki herkesi böğrüme sokasım geliyor, vıcık vıcık sevgi pötürcüğü gibi dolaşıyorum. Sonra diyorum ki Ause... sakin ol. Çünkü herkes benim gördüğümü görmüyor, hissetmiyor o zaman da ortaya garip bir iletişim çıkıyor -_- 

Yapmak İstediğim Fakat Ertelediğim Bir Hayalim
Liseden bu yana bir kitap yazma hayalim vardı.(halen var) Fakat öyle üşengeç öyle korkağım ki bu konuda. Cesaret edemiyorum. 2 kez yazdım 2 side çöpe gitti. Artık kimseye kitapla ilgili bir şey söylemiyorum zira ne zaman olacak gibi olsa ve herkese söylesem yapamıyorum, basiretim bağlanıyor.

Beni Nasıl İnsanlar Rahatsız Eder ?
Soğuk... soğuk insanlara karşı otomatik olarak bende buz dağı olabiliyorum. Tabii ki kimse 40 yıllık dost gibi yaklaşamaz tanımadığı birine fakat  enerji dediğimiz şey burada ortaya çıkıyor. Soğuk olarak tanıdığım fakat müthiş enerjisinden dolayı çok etkilendiğim, sevdiğim bir çok arkadaşım var. Fakat kötü enerji çok fena a-dostlar.

Neden Blog Açtım ?
Blogu açmaya karar vermem ve blogu açmam arasında baya uzun bir süre geçtiğini belirtmeliyim. Bundan 3 sene önce tekrar böyle bir girişimim oldu ve kapattım. Sonrasında -gaza- gelip tekrar açtım ve bu sefer hiç kopamadım. Öyle tatlı öyle güzel insanlarla tanıştım ki artık vazgeçilmezim oldu blog.
Ve... en önemlisi yazmayı gerçekten çok seviyorum.

Son Zamanlar da Yapmaktan En Keyif Aldığım Şeyler
Blog okumak, motivasyon yükseltici yazılar, paylaşımlar yayınlamak. Çünkü geri dönüşler mükemmel oluyor. Sonucunda ise mutlu bir Ause ^^ Kış olsaydı bir diğer cevabımda diziler olurdu. Şimdi ise bütün yabancı dizilerimi sezon finali oldu -_- mağdurum.

Tabii fotoğraf çekmek ve photoshop yapmak değişmeyen hobilerim aslında. Photoshop yapmaktan kastım farklı bir örnek esasında.. Photoshop'un photo manipulation alanını çok seviyorum.( Çalıştığım görsellerden bazıları aşağıda.)




En Sevdiğim Söz 
Bir değil bir sürü söz var aslında. Bunlardan birisi blogumun temasında yer alan, Titanic filmini ilk izlediğim zaman aklıma kazınan bir söz. -Her Günün Değerini Bil-  Saçmaladığım zamanlar hemen aklıma bu geliyor.

Birde çocukken izlediğim bir diziden aklıma yerleşen bir söz var. - Arkadaşların ve insanlar seni kavgaya çekmek isteseler bile onlara hep barışla yaklaş.- Zaman zaman sorun yaşadığımda ve tepki gösteremediğim dönemlerde aklıma bu söz gelir ve hemen her şeyi unutup hiç bir şey olmamış gibi davranırım.

Peki  Ause Nedir Allasen ya ? 

Bundan bir 8-9 sene önce kendimi değiştirmek için adım attığımdan işe isimden başladım. Tabii bu ismi kimliğe yazdırma şansım yoktu (henüz yok) Fakat tüm çevremde, sosyal medya hesaplarımda böyle biliniyor olmam beni fazlasıyla memnun etti ve bu isimde kaldım.

İsim bulma şeklim ise çok garip. Kendi ismimden yola çıkarak ve bir kaç harfi değiştirerek Ause'yi ortaya çıkardım. O gün bugündür böyle kaldı. Hocalarım, eş-dost-akrabalar  bile beni böyle biliyor artık.  Okunuşu ise Yazıldığı gibi A-U-S-E ^^  yabancı bir kelime değil tamamen uydurmaca. Genelde şirketlerin kısaltılışı olarak kullanılıyor o ayrı komedi.

Buraya kadar sabırla, sıkılmadan okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.
HOŞÇAKALIN <3

Not : Bu -mim- değil. Blog için kendi oluşturduğum bir post :)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




63 yorum:

  1. Kuzummm sen ne kadar yüreği güzel bir insansın, okul konusunda ben de çok zorluk çektim neyse ki üniversite hayatım iyi gidiyor :) Bu arada photoshop'u nasıl ilerletebiliriz, nasıl başlayabiliriz onunla ilgili bir post yazar mısın düzenlemelerine bayıldımm <3 <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mary ^^ beni öyle görmene çok sevindim :) Üniversite hayatının iyi gitmesi ise harika, çok güzel :))
      Çok güzel bir fikir verdin bana kuzucum ilk fırsatta böyle bir kategori oluşturacağım. Çok teşekkür ederim güzel yorumun ve ilgin için iyi ki varsın <3

      Sil
  2. bende girişcem photoshop işine de az kaldı bende kaç gndür kendimi tanıtma yazısı yazdım bıraktım ancak şimdi bloga girme fırsatı buldum bir baktım ause benden önce davranmış :) birazdan benimkide yayında :))
    çook güzel anlatmışsın kendini ausem ayran içtik ayrı mı düştük ya bi kavuaşamadık şu blogda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim en kısa zamanda paylaş çok merak ediyorum :)
      Beğenmene çok sevindim aynen biraz ayrı düştük Nesli ama biz o açığı kapatırız eminim :)

      Sil
  3. Ause'ciğim ne keyifle okudum anlatamam, ben de blog arkadaşlarımın kendilerini anlattıkları yazılara bayılırım:) foto şoplar harika, gayet güzel eğitim almışsın, bir gün inşallah o çalıştığın otele müdür de olursun, yavaş yavaş, merdiven meselesi malum basamak basamak çıkacaksın:)ama grafik dalında da başarılı olacağına eminim. Soğuk insanları ben de sevmem:) Sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili bücürükveben ^^ yorumunu okurken nasıl mutlu, nasıl enerjik ve sevinçli oldum anlatamam.İyi ki tanımışım seni ve o güzel blogunu :)
      Ortak noktamız olmasına sevindim. Umarım hepimizin gönlüne göre olur herşey çok teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Kendinizi ne kadar da güzel anlatmışsınız, büyük bir keyifle okudum :) Özellikle diziler sıralamasında ilk 2 maddemiz aynı :) Bu durumda düşündüm ki X files' a başlamalıyım :):) Çok memnun oldum sizi tanıdığıma, sevgilerle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şevval ^^ hoşgeldin bloguma :)
      Beğenmene kocaman sevindim. ORtak noktamız olması ne güzel mutlaka başla derim belki seversin :) bende çok memnun oldum, iyi geldin bloguma kocaman sevgiler<3

      Sil
  5. Blog yayın saati sorunuyla tanışmış olduğum Ause'yi seviyorum.
    Yazdıklarını da tebessümle okudum ve daha çok sevdim.
    Her şey gönlünce, başarılar her daim senden yana olsun.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma :) tanışma hikayemiz ne komik ne güzel dimi ^^ hiç unutamayacağı bir olay benim için. İyi ki bulmuşum blogunu diyorum. Hem seni, o güzel yüreğine ve şahane blogunu çok seviyorum.
      Umarım hepimizin gönlüne göre olur herşey- iyi ki tanıdım seni, çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler <3 <3

      Sil
    2. Evet, çok güzel. İyi ki canım. Benim için de hiç unutamayacağım bir olay:)

      Çok teşekkür ederim, güzel bakan gözlerin güzel görmüş. Ve kalp kalbe karşıymış.
      Ben de iyi ki tanıdım seni, iyi ki varsın o sıcacık yüreğinle ve paylaştıklarınla..
      Kucak dolusu sevgiler canım...

      Sil
  6. İşte bu yüzden seviyorum seni kız , o kadar içtensin ki yazdıklarına sonuna kadar inanıyorum.Enerjinin taaa nerden hissediyorum :) Sanal bile olsa iyi kalpli olduğunu hissedebiliyorum.Canlı canlı görsem naparım bilmiorum :D Yanacıklardan nününününü yaparım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşum enerji dopingimsin sen benim :) bu yorumların hep güldürüyor beni iyi ki iyi ki iyi ki tanımışım seni :) umarım bi gün canlı canlı da görüşürüz ^^<3 <3

      Sil
  7. Auseciğimmm iyi tanımışım seni ne güzel anlatmışsın kendini tekrar çok memnun oldum tanıdığıma yazıların, içtenliğin, dürüstlüğün herşeyinle çok iyisin pamuk kalbine ve eline sağlık çok güzel olmuş sen daha cok devam et kendini tanıtmayaa:)))
    hatta o Kitabı yaz mutlaka:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissacımmmm çok teşekkür ederim :) beni böyle görmen ne güzel ^^ İnşallah yazarım belkide sizin sayenizde koca bir enerji ile yazmaya başlarım :) iyi ki varsın <3

      Sil
  8. iyikit tanımışız seni :) yazılarını blogunu ve seni cok seviyorum blog acman ne güzel olmus ayrıca ne güzel anlatmıssın kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) beğenmene çok sevindim, o güzel kalbinde yer edindiysem ne mutlu bana<3

      Sil
  9. auseeeeeeeeeeeeeeee yaz yaz yaz kitabı mutlaka yazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz blogunu keyifle okurken kitabıda hemen okurum tee oralardan izmire geliyor enerjin iyi tanıdım seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kaylie ^^ umarım yazabilirim. Bana büyük güç verdiniz hiç böyle tepki alacağımı düşünmüyordum. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  10. yaaaa sen ne güzel bi insansınnn seni blog önerisinden keşfetmiştim iyiki keşfetmişim diyorum :)))) o kitabı mutlaka yazmalisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybükecimmmm beni güzel gören senin o güzel bakan gözlerin :) iyi ki keşfetmişsin beni iyi ki tanımışım seni - desteğin için çok teşekkür ederim

      Sil
  11. Şu Fringe'i ben de izlemeliyim :)
    Ausem sen ne zaman geliyordun??
    Sen, kocaman yürekli, sıcacık, canımın içisin Ausem, bitanesin. İyi ki varsın. Seviliyorsun. <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Blana'm, güzel bir vakitte izle derim. Seversin diye umuyorum ^^
      İnşallah bu yaz sonu geleceğim Blana'm bir aksilik olmazsa tabii.
      Beni utandırdın, kalbimi hop hop ettirdin. İyi tanımışım seni güzel suratlım iyi ki varsınn kocaman seviyorum seni <3

      Sil
  12. Tatlı Ause, çok güzel anlatmışsın kendini, içten yalın ve samimi.Neden sevdiğimi daha iyi anlamış oldum.Dilerim sen ve sevdiğim kızlarımdan her hangi bir nedenle ayrı kalmam.Zira gerçekten zorlanırım.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablammmm :) sen beni sağdan soldan engelleyene kadar ben seni hiç bırakmam. ^^ Güzel ablam benim iyi ki tanımışım seni çok teşekkür ederim güzel,içten yorumun için. İyi ki varsın <3

      Sil
    2. Sağlığım korkutuyor tatlı kızım.Başka hiç bir neden olmaz, olamaz canım kızım.Sen de iyi ki varsın Ause :)

      Sil
    3. Aman Ece ablam Allah korusunnnnn çok dikkat et kendine :( :) <3

      Sil
  13. Merhaba canım <3
    Keyifle okudum yazını ve seni tanıdığıma çok memnun oldum :))
    Photoshop bende çok öğrenmek istiyorum yaaa :)) çalıştığın görseller şahane olmuş ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımmm çok teşekkür ederim bende çok memnunum seni tanıdığım için :)
      Eminim çok iyi bi sekilde öğrenirsin. Beğenmene ise çok sevindim <3

      Sil
  14. Yaaa ne sıkılması bence okuması çok zevkliydi ki anam ortak yönlerimiz ne çok senle güzellik ya 😌 Bende Şubat ayında doğduğum için kışı çok seviyorum hele kar yağsın hastayım. Bu arada Kova - Yay iyi anlaşır ondan biz böyleymişiz ihihiihihi :)

    Bende burçlara çok meraklıyım bir ara Youtubeden deli gibi izliyodum hatta tahmin ediyodum kursttaki arkadaşlarımı sen şu burç musun filan diye 🙈 Kırmızı et tüketemiyorum misal ve salata özellikle meyve ve kızartılmış peynirle bayılırım 😋 Buz gibi insanları bende sivemiyorum işte çok samimi de değil ama ortası vardır kesinlikle 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm bak görüyormusun burçlarımız çekmiş birbirine :D seni ilk tanıdığımda hemencik sevmeme ve kanımın ısınmasına şaşmamalı.
      Bi sürü ortak noktamız çıktı seninle, yüzyüze buluşunca iyi değerlendiririz bu noktaları ^^

      Sil
    2. kova yay mı yapma komşum yaaa =))
      yay koç aslan bi kere =)))

      Sil
    3. kova-kova da iyi anlaşır dimi gözdeeeee :D

      Sil
    4. Ause kesinlikle 😘
      Feno allah seni ya 🙈 kova hava - yay ateş grubu olduğu için birbiri ile anlaşan iki elementtir. Su ile de toprak grubundakiler iyi anlaşır. Misal ablamda yay burcu genel olarak çok iyi anlaşırız 😉
      Merveeee 😂 anlaşmaz mıyız kuzum ya 😚

      Sil
    5. ahahahhahahha :d gece gece iyi güldürdünüz kızlar beni

      Sil
    6. fenoğm doğru tespit koç ile çok iyi anlaşırım zaten sözlüm de koç :D ama kova burcu hatunu ile de iyi anlaşıyorum ama erkeği ile bi türlü anlaşamıyorum nedense * ^^

      Sil
    7. Ay güzellik ya bende Koç erkeği iyidir diyorum 🙊 Severim koç bayanını da erkeğini de :)
      Kova erkekleriyle hayatta anlaşamam bende Rezzan Kiraz 'aynı ipte iki cambaz olmaz' demişti kova bayanı-kova erkeği için 😂😂😂

      Sil
  15. Ne kadar da guzel bir yazi... tam da tahmin ettigim gibisin.. ozellikle mutavazilik konusunda.. memnun oldum tanistigima tekrar Ause..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esy :) beni böylesine güzel görmen ne güzel. İnan çok kocaman mutlu oldum. İyi tanımışım seni, çok teşekkür ederim <3

      Sil
  16. Keyifle okudum Ause. Ayşe'ye benzemesini sevdim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ beğenmenize çok sevindim. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  17. Çok sıcak bir yazı olmuş, zevkle okudum.
    Soğuk insanlar demişsiniz, ben de sevmem. Bir de aslında yapı olarak buz gibi olup şirin görünmeye çalışanlar var. O daha da itici:)
    İdeallerinize ulaşacağınız sağlıklı kocaman bir ömür diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -hüzün sarısı- tatlı yorumun için çok teşekkür ederim :) beğenmenize çok sevindim.
      Çok teşekkürler umarım seninde musmutlu, hayallerinin gerçekleştiği bi ömrün olur <3

      Sil
  18. Ne kadar içten bir yazı olmuş bu Ause. Bayıldım.
    Eee ayrıntılarıyla tanımış olduk seni. O zaman diyorum ki, tanıştığımıza çok memnun oldum :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilisi İstanbul hanımefendisi ^^ beğenmene çok sevindim :)
      bende tanıştığıma çok memnun oldum kocaman sevgiler <3

      Sil
  19. Auseeeeeeeeeeeee!!!! hem Ispartalı hem yay, ben de ıspartalı ve koç uyumu kestir =)))
    İyi ki tanıştık yahu, güzel bir biyogrofi kıvamında yayın olmuş, çok beğendim ;)
    Ben de takıntılıyım ama insanları içine sokma aşkını anlıyorum ki pozitif enerjinin hastasıyım =))
    Mutfak tecrübelerin demek ki turizmden geliyor hımmm =)
    Veee bekliyorum o kitabı, kesinlikle yazmalısın!!!!
    Sevdiğin işi yapmak ve o alanda uzmanlaşmak olayı zevkli kılacaktır, eğitimini de erteleme derim naçizane ;))
    Öpüyorum bal yanak <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki tanıştık Fenoğmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
      Beğendiysen ne ala sen beğenince ben çok mutlu oluyorum :)
      Güzel dileklerini önerilerini tavsiyelerini hepsini dikkate alacağım kuzum iyi ki varsın ^^ öpüyorum cok kocaman bal suratlım

      Sil
  20. İşte okuduğum en keyifli yazılardan biri.
    Bir şey itiraf etmeliyim. Sen aynı benmişsin.
    Huylarımız neredeyse aynı:)
    Seni daha iyi tanımış oldum böyleceee:)
    O zaman tekrar tanıştığımıza memnun oldum arkadaşım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım ne güzel bi sürü ortak noktamız var :) bende çok memnun oldum arkadaşım kocaman teşekkür ederim <3

      Sil
  21. Ause merhaba, içten ve samimi bir yazı olmuş. Bende antalyada yaşıyorum. Umarım birgün tanışma fırsatımız olur.Yazını keyifle okudum arkadaşım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanımcım begenmenize çok sevindim umarım fırsatımız olur, çok isterim. Teşekkür ederim kocaman sevgiler :)

      Sil
  22. bende grafikerim gel gör ki çalışma koşulları sayesinde işimden nefret edip hobi ve ek iş olarak yapmaya başlayınca kendimi gazeteci olarak buldum :D şimdi ise seviyorum mesleğimi :)) canım çalışmaların harika bence sen kitap kapağı tasarımları ve sinema afişi yapan biri olarak çalışmalısın :* ayrıca evde henüz çıkmamış kitapları okuyarak onlara kitap kapağı tasarlatan yayın evleri var ek iş olarak bile yapabilirsin boşa gitmesin bu çalışmalar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaah o da iyiymiş en azından keyif aldığın bir işi yapıyorsun ne güzel :))
      Çalışmalarımı beğenmene çok sevindim ! ^^ Çok iyi bir fikir bunu düşünmedim desem yalan olur ama çok uzun zaman önce aklımdaydı. Tekrar aklıma soktun canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. O kadar içten bir yazı olmuş ki keyifle okudum. Yüreğine, kalemine sağlık iyi ki blog açmışsın ve iyi ki tanışmışız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcimmmm beğendiysen ne mutlu ! İyi tanımışım seni çok teşekkür ederim arkadaşım :)))

      Sil
  24. Aramızda tam 8 yaş varmış, ama ben hissetmedim iyimi :)) Bende yaz çocuğuyum ama yazı Allahın zoruna gitmesin de sevemiyorum :/ sonbahar-kış benim mevsimim, sanki yenilenmiş arınmış yeniden doğmuş gibi oluyorum bu mevsimlerde, yazın sıcağı,güneş vs vs bana göre değil, Ağustos ortasında doğan biri söylüyor bunları :))) Papatyalara bende bayılırım canım benim,güzelliğinin nereden geldiğide belli oldu desene ısparta kızları güzel olur derler,teyit ettik <3 :** Seni tanımak çok güzeldi canım, iyiki yazmışsın bu yazıyı, ellerine emeğine sağlık <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucummmmmm bende hiç hissetmedim ki ayrıca yaşın ne önemi var ki :) seninle olan bu tatlı iletişimimizi, seni ve blogunu çok seviyorummmmm iyi ki tanımışım seni :)
      İkimizinde kışı sevmesi ne güzel :)
      İyi ki varsın, güzel sözlerin ve yorumun için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  25. Ay biran dedim ki ya surda karsimda olsan da karsilikli kahve icerek dewam etsek konusmaya, iyiki yazmissin, kahvesiz ölürüm ! Papatya en sevdigim ve photoshop ! Kardes olabilir miyiz ya da yillar önce kaybolan ikizim falan ! Sen hep yaz sürekli yaz uzun uzun yaz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaaaa çok mutlu oldum :) Bi sürü ortak noktamız var harika ! :) çok mutlu oldum - hiç belli olmaz belkide uzun uzun seneler öncesinden bi bağımız vardır yada önckei hayatımızda ikiz olabiliriz :d bütün ihtimalleri değerlendiriyorum şuan :) beğenmene çok sevindimm sıkılmadan okumana ise çok çok sevindim :) teşekkür ederim

      Sil
  26. Ben de kahveyi çok severim. Soğuk insanları bir türlü sevemiyorum gerçekten. Ve ismin nerden geliyor merak ediyordum. Güzel olmuş yazın. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Çay Molası ^^ sizlerle ortak noktam olmasına çok seviniyorum. Böyle yazılar sayesinde daha da kaynaşıyoruz sanki. Çok teşekkür ederim kocaman sevgiler <3

      Sil
  27. Yaa seni sevmeyen ölsünn bee ! ismini çok merak ediyordum, farklı diye ilk dikkatimi o çekmişti hikayesi olduğunu bilmiyordum çok keyifle okudum yaa ne kadar güzel anlatmışsın kendini canımm benimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,bitanesin sen ! Çok teşekkür ederim güzel yorumun için iyi ki tanışmışısz o halde ^^

      Sil