28 Eylül 2016 Çarşamba

Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102 ♡ │ AUSE ESUA

Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Bugünkü güzellik elemanı, sevgili arkadaşım Blana'nın sayesinde almış olduğum Golden Rose'un Terracotta Stardust Serisinden 102 Numaralı Allığı. (Blana'nın Blog'u için tık tık)
İlk kez önerilen bir ürünü sorgulamadan satın aldım. Söz konusu Blana olunca akan sular duruyor neticede.
Allıkla münasebeti hiç olmayan biri olarak (evdeki bir kaç allığım çekmece köşesinde çürümekte) bu allıkla fazla haşır neşir olduğumu belirtmeliyim.
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA 
Ambalajı, rengi, pigmenti ve sedefli duruşuyla beni bir hayli etkiledi. Üstelik kolay kolay bitecek bir ürün de değil.(9 gram) Blana'nın dediği gibi torunlarımız bile nasiplenebilir bu allıktan ^^

Ambalajı siyah ve görüntüsü de gayet hoş, basit durmuyor. Kapağının açılma gibi bir durumu yok, böylece çantada rahatlıkla taşınabiliyor. Yere bir kaç kez düşürdüğümü düşünürsek kalite ve sağlamlık konusunda da  oldukça tatmin edici.
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA 
Pembe tonlarında, içerisinde gold yansımaları bulunan bir renk.
İçerisinde ışıltıları olan ama suratınızda parıl parıl parlamayan sedefli, dikkat çekici ve bir o kadar doğal bir duruşa sahip.
Fırçaya biraz almak iki yanağımı da renklendirmeye yetiyor ve ürün yok denecek kadar az tozutuyor.

Yüzümde daha homojen gösterebilmek adına ekstra bir şey yapmama gerek yok, suratımda pudralı bir görüntü oluşmuyor. (Normalde allık veya pudra kullandıktan sonra sabitleyici ya da yüz spreyleri yardımıyla o görüntüyü yok etmem gerekiyor.)

T bölgem yağlı olurken yanaklarım biraz kuru o yüzden allık, bronzer gibi ürünlerde kalıcılık sorunu pek yaşamıyorum. Kalıcılığı gün için de beni fazlasıyla idare etti ve tazeleme ihtiyacı duymadım tabii bu durum Antalya- sıcağının tavan yaptığı günlerde değişebiliyor, böyle günlerde ise bir kez tazelemem yetti.

Golden Rose Terracotta Stardust serisi 8 renkten oluşuyor. Merak ettiğim ve almaya niyetlendiğim bir diğer renk ise 108 numaralı rengi. Aydınlatıcı olarak iyi iş görür gibi duruyor. Bir göz atın derim, her ikisine de. ^^

(Allığı göz farı olarak kullandığımı da belirteyim^^)
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose Terracotta Stardust Allık │ 102  ♡ │ AUSE ESUA 




Ürünün indirimsiz fiyatı 38-39,90  TL civarında ben indirimle 19,90 TL ye aldım. Ürünün  gramajını düşünürsek normal fiyatını da hak ediyor. Tabii ben bir indirim canavarı olarak her zaman indirimden yanayım a-dostlar. ^^

Blana'ya bu güzeller güzeli ürün ve işbirlik önerisi için çok teşekkür ederim. Darısı diğer kozmik ürünlerin başına ! <3 

Blana'nın Golden Rose Terracotta Stardust Allık 102- yazısını okumak için  tık tık !




Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

28 yorum:

  1. Zaten her şey kadınlar için :))

    YanıtlaSil
  2. Ausem ellerine sağlık, harika fotoğraflar, harika yazı... Bu allığı çok sevdim ben, her renginde gözüm var, o garip renkli 105 hariç :)))) Gerçekten şahane bir rose gold, sana söylemesem olmazdı yani :) İstanbul'a gelirken getir, beraber sürüp gezelim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam beğendiğine çok sevindim :) bilmem miiii hepsini toplarsın sen :D Benimde var aklımda bir kaç tane ^^ ama yine ortaklaşa alırız gibi geliyor. Mutlaka getireceğim Blanamm şahane olur valla :D çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Fotoğraflara bayıldım! Blana'nın yazısına da yazdım her bir rengini seviyorum. Cecile'in terracotalarını da tek geçerim *.* Eline sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım çok mutlu ettin beni, teşekkür ederim. Cecile terracotalarına da bi bakayım o halde ^^<3

      Sil
  4. Emeğine sağlık Ause, allık kardeşliği yaşasıın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah kesinlikle Gökçe hanımcım çok teşekkürler <3

      Sil
  5. çok güzel bir renk senin cilt tonuna da çok güzel yakışmış.. aldığın fiyatta çok uygun güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  6. Canım benim güzel gözlüm her ikinizin yazısınıda keyifle okudum, ve rengine bayıldım şeftali tonlarını çok severim, sizin önerinizi dikkate alıp mutlaka yakından bakıcam, golden rose allıklar oldum olası başarılıdır hiç değişmedi.Güzel günlerde kullan dilerim güzel gözlüm <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım ayy çok sevindimmmm :) keyifle okuduysan beğendiysen ne mutlu ! <3 Bende ilk kez bi allığı bu kadar çok beğendim :) mutlaka bakmalısın sende - daha güzelleri senin olsun çok teşekkür ederim güzel surat <3

      Sil
  7. Allığa bayıldım bende tam tersine tam bir allık insanı olarak indirimde asla kaçırmam kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım kaçırmaa derim :) hatta başka renklerine de bi göz at<3

      Sil
  8. Ellehim ne güzel renk ne güzel renk! Ben bu serinin bir rengini deneyim çok simli bulunca diğer renklerine hiç bakmamıştım ama artık bakarım; ama uzunca bir süre sadece bakabilirim sanırım =) Elindeki swatch'u bana biraz deli gibi istediğim Nyx Mauve Me'ye benzettim.
    İkinizin de ellerine sağlık çok güzel olmuş! Öpüyorum,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Sevgili bal Zeynepp bencede uzunca bi süre bakmalısın cünkü öncesinde bitmesi gereken bir kaç ürün var sanki :D -
      Beğenmene çok sevindimmm güzel yorumun için çok teşekkür ederim, kocamann öperimm bende !

      Sil
  9. kuzucum ellerin dert görmesin ne de güzel anlatmışsınız karşılıklı :) benim de bir süre önce eski ambalajındayken alıp severek kullandığım bir allık. benimkinde yeşil renkler de var sanırım farklı bir tonu. çok beğeniyorum aslında ama kapağı kırıldı diye yanımda taşıyamıyorum =) güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum eski ambalajı şuankine göre biraz daha alt seviyede sanırım - ama biz ona da bi çözüm buluruz aslında araştırsak dimi :D daha güzelleri senin olsun çok teşekkür ederim canım <3

      Sil
  10. Renk gerçekten çok güzel, bir arkadaşım da aldı mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim teşekkür ederim :) <3

      Sil
  11. Mükemmel bir iş birliği olmuş bitanemmm iki yazıyı da keyifle okudum :) İndirimde bakcağım kuzumm, güle güle kullan <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım beğendiğine nasıl sevindim nasıl<3 çok teşekkür ederim bak mutlakka <3

      Sil
  12. Elindeki duşuruna bayıldım allığın <3 <3

    Ben bu tarz ürünler kullanmıyorum ama deneyebileceğim bir ürün oldu şimdi ^^

    Çok güzel bir işbirliği olmuş bitanem <3

    Güle güle kullan balım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacımm beğendiğine çok sevindimmm o halde alırsan eğer mutlaka haber et bize fikrini çok merak ediyorum zira ^^ - daha güzelleri senin olsun teşekkürler balım <3

      Sil
  13. Fotoğraflar çok başarılı. Allık ayrı bir güzel. İkinizin yorumları ise hepsinden çok daha güzel ♥ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcımmmm beğendiysen ne mutlu ! daha güzelleri senin olsun çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  14. Rengine ben de bayıldım, ışıltısı çok güzel gözüküyor listeme ekledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika ^^ beğenmene sevindim, yorumun için teşekkür ederim Tubacım <3

      Sil