29 Aralık 2016 Perşembe

Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA

flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Flormar'ın yükselişe geçtiği şu son dönemlerde, yeni-dikkat çekici koleksiyonlarından alakasız bir far paletini ertelemeden sizlere sunayım dedim. Sitesinde çok kez gözüme çarpmış, sosyal medya sayesinde de bol bol denk gelmiştim malum far paletine. Arkadaşım da bu paleti bana hediye edince, merakımı bir güzel gidermiş oldum ve çok beklemeden -blog-'a eklemek istedim.

flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 





Flormar Graceful Make Up Set -kompakt pudra, iki çeşit allık ve 6 adet far ile birlikte siyah, aynalı şık bir ambalaj içinde sunuluyor.

Paletin içindekilerden çok ambalajına ve aynasına vurulduğumu söylemem gerek. - Tatiller için güzel bir alternatif ve ambalajı sayesinde de oldukça kullanışlı. Renkler de gündüz ve akşama rahatlıkla uygulanabilir. Allıkları far niyetine kullanırsanız ekstra renk seçeneğiniz de oluyor.
flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 
Farların pigmenti yerinde amma velakin tozutuyorlar. Bir üfleme ile temizlense de kullandığım an darmaduman oluyor palet.^^
Gün içinde göz çevresine hafif dökülme yapıyor ve baz olmadan kullandığımda birikme yapması da cabası.

Farlar arasında kendini en iyi belli eden tabii ki siyah renk. Hafif simli ve sedefli olan farlar ise parmakla uygulandığında daha iyi sonuç veriyorlar. Belki kedi dili far fırçası da yardımcı olur ancak diğer fırçalarla uygularken hiç iyi sonuç almadığımı belirtmeliyim.

Baz olmadan uygulandığında açık renkler kendini çok da iyi belli edemiyor.
Siyah renk ise baz olsun olmasın kendini gayet güzel belli ediyor. Sadece diğer renklerde olduğu gibi baz desteği olmadan, bir süre sonra  uçup gidiyor.

Paletin güzelliğinin yanında önemli ve sıkıntılı husus ise kalıcılıkları ve renklerin duruşu.
Bir kaç saat kadar kalıcılıklarını koruyorlar. Sonrasında ise renkler hafif hafif silinmeye başlıyor.
flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 
Ben  her seferinde mutlaka bir baz desteği aldım. Hem renkler daha belirgin oldu hemde öğlen yaptığım makyajın kalıcılığı beni gün sonuna kadar idare etti.

Far bazı olarak, kendi yaptığım bazı kullandım.
Kullandığım renkler 
flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 
flormar-graceful-make-up-set-ause-esua
Flormar Graceful Make Up Set ♡ │ AUSE ESUA 
Palet genel manada memnun edici. Kısa tatiller için de kurtarıcı. Pek tabii kalıcılıkları daha iyi olabilirdi. Ayrıca allıklardan birinin yerine -bronzer-  olsaydı paleti daha işe yarar hale sokardı diye düşünüyorum. 

Yanlışsam düzeltin, neredeyse bu palete çok benzer farklı bir markanın paleti vardı sanki, sahi hangisiydi o ?

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu paleti kullandınız mı ? Denemek ister misiniz ? Yoksa renkleri size uymuyor mu ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Fiyat : 39.90 TL - Online sitesinde indirimli 14.90TL gibi bir fiyata satılıyor ancak bu paletle ilgili ciddi stok sorunları var.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

12 yorum:

  1. Bende sitesinde buna bakmıştım sonra internette biraz araştırınca kararsız kalmıştım Ausem :/ Yani çokda gerek yok dedim yazından sonra kalıcılığı 1 saat sonra silinmeye başlıyor diyosun baz kullansanda nereye kadar dayanır 😂 Birde benim elim sürekli gözüme gittiği için kesin geriye bir şey kalmaz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazsız 2-3 saat kalıyor amma velakin üstlerden dökülmeye başlıyor sonlara doğru. Baz kullanınca ise o günü kurtarıyorum benim için yeterli geldi. Elin sürekli gözüne gidiyorsa mutlaka silinir, zaten silinmeye müsait :)

      Sil
  2. fotoğraflarrr makyajjjj yazıı nasıl güzell Ause:) aynı paletten ablamda var söylediklerine harfiyen katılıyorum bazla kullanmayı denemedik hiç akllmda bulunsun
    bazsiz beni bi kaç saat idare ediyor genel olarak sevdiğim bi palet mesela allıkları favorim emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı dolayısıyla ve birçok ürünü barındırdığı için kullanışlı görünüyor-du kuzum taaki kalıcılıklarına değinene kadar. Kalıcılık kozmetik ürünlerindeki en önemli kriterim yoksa cık sevemiyorum. Ama görünüş açısından beni al diyen paletlerden kesinlikle. Bu arada göz makyajlarına bayılıyorum Ause'mmmm <3 Bu arada kendi yaptığın bazı bizimle paylaşır mısınnn ? Kocamaaan öpüyorummm güzel gözlümmm <3 :))

    YanıtlaSil
  4. Bu palete ben de çok bakmıştım Ausem ama cesaret edememiştim. Makyajın şahane olmuş, çok beğendim. Flormar farlar (denediklerim) genelde tozutuyor ve çoğu far da bazsız iyi değil zaten. Ancak dediğin gibi, bir de bronzer ekleselermiş çok iyi olurmuş😊 Güle güle kullan❤❤

    YanıtlaSil
  5. Makyaja instagramda 4-5 kere layk attığım doğrudur <3 Bu paletin tasarımı bana bir yerden tanıdık geliyor ama bir türlü çıkaramadım :/ O zaman nice instagram makyajlarına diyoruz! :D Öptüm çok <3

    YanıtlaSil
  6. kuzum makyajına bayıldım tek kelimeyle! ben bu paletin varlığından haberdar değildim sen yazana kadar :D kalıcılık olayını farda çok takmıyorum çünkü dünyanın en kalıcı farı da olsa benim yağlı göz kapaklarıma bazsız hiçbir dayanmıyor :D renkleri çok hoş aslında ama bence de bronzer olabilirmiş allıklardan biri. güle güle kullan balım bu arada blog anasayfandaki görselleri değiştirmisin, çok beğendim, gözüm şenlendi =)) <3

    YanıtlaSil
  7. Valla bende haberdar değildim Evrim gibi ^^ Fotoğraflara diyecek söz yok bence makyaj desen harika ama benim için palet alınmasa da olurmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir makyaj olmuş öyle ellerine sağlık 😊 Bende bloğuma beklerim sevgiler💞

    YanıtlaSil
  9. Flormar kesinlikle kendini aştı ^^
    Ama ne yazık ki bu palet ile değil :S

    Bu tarz paletleri sevmiyorum çünkü ürünler birbirine çok yakın, zaten pudra fırçası kocaman, allık fırçası da pek küçük sayılmaz..
    Ürünleri paletten nasıl alacağız da nasıl uygulayacağız.
    Bir de tozutuyor diyorsun bitanesi, eyvah eyvah evlerden ırak :D

    Birçok toz ürün tozutuyor, doğasında var :D Ama minnak paletler için negatif özellik..

    Yaptığın makyaj güzel, kurtarıcı olduğu kısmına da katılıyorum cano <3 Fiyat da ellerinden öper gayet yerinde..
    Bronzer da olmayıversin :D Keşke olsaydı tabi :D

    Öpücüüüüxxx <3

    YanıtlaSil
  10. Göz makyajin çok güzel olmus canim 😊

    YanıtlaSil