18 Şubat 2017 Cumartesi

Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu │Normal ve Yağlı Ciltler İçin │AUSE ESUA

diadermine-arndirici-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu-normal-ve-yagli-ciltler-icin
Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu │Normal ve Yağlı Ciltler İçin 
Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu / Normal ve Yağlı Ciltler İçin 

Merhaba !

Öncelikle Diadermine ürünlerine karşı zaafım olduğunu, şimdiye kadar deneyimlediğim ürünlerinden de memnun kaldığımı belirteyim ve asıl mevzumuza geçeyim.

Bugünkü yazımın konusu;  Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.
Bu suyu sanırım 3. alışım. Tekrar almadan önce yine Diadermine markasına ait, düşük toleranslı ciltler için olan temizleme toniğini kullanıyordum, ondan da şimdi bahsi geçecek temizleyici kadar memnun kalmıştım.(Yazısı gelecek) Devamını okuyalım mı ?

diadermine-arndirici-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu-normal-ve-yagli-ciltler-icin
Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu │Normal ve Yağlı Ciltler İçin 


Temizleme suyu; şeffaf, çıt çıt kapaklı ambalaj içinde bulunuyor. Ürünün ağzı geniş olduğu için gereğinden fazla ürün pamuğa geliyor., dolayısıyla pamuk komple ıslanıyor ve bir kaç kullanımlık ürün ziyan oluyor. Üstelik, temizleme suyunu fazla kaçırdığımda gözümü az biraz yakıyor doğal olarak.Ambalajın en azından ağız kısmını yenileseler gerçekten harika olacak.

Ambalajın arka kısmında her üründe olduğu gibi kullanım talimatları ve içerik bilgisi mevcut.
Kokusuna gelince; Temiz, rahatsız etmeyen kokuya sahip.

Arındırıcı kusursuz makyaj temizleme suyu normal ve yağlı ciltler için üretilmiş. İçinde bulunan miseller sayesinde ciltteki kiri, makyajı ve sebumları temizlediğini ve içerdiği Glserin & Panthenollü formülü sayesinde de cildi arındırıp, nem dengesini koruduğunu iddia ediyor.

Diadermine vaat ettiği şekilde makyajımın kabasını memnun edici seviyede alıyor ancak cildi tamamen arındırmıyor bana kalırsa.  Daha doğrusu misel/temizleme sularının bu denli etkili olduğunu sanmıyorum. Dolayısıyla eğer o gün makyaj yapmışsam, yüzümü bu temizleme suyu ile temizleyip rahatça uyumam mümkün değil.

Yüzümü de ki makyaj kalıntılarının kabasını alıp, ardından temizleme jelini kullanıyorum son aşama olarak üstünden tekrar temizleme suyu ile geçip, durumu garantiye alıyorum.(Bu rutine dikkat etmediğim taktirde sivilcelenme benim için kaçınılmaz.) Bu rutini ağır makyaj yaptığım günler uyguluyorum. Eğer ten makyajım yoksa, gün içinde suratıma birikmiş kirleri iki kat uygulama sonucunda cildimden arındırıyor.

Göz makyajı : Diadermine temizleme suyu ile ıslattığım pamukları gözlerimde biraz bekletip, aşağıya doğru çekiyorum. Makyajım tamamına yakın temizleniyor ancak kirpik diplerinde ve kenarlarında kalıntı kalıyor. Kalanları da tekrar bir disk pamuk ve kulak pamuğu yardımıyla temizliyor ve  rutini tamamlıyorum.

İçerik 
Aqua-Rosa Damascena Flower Water-Laurus Nobilis Leaf Extract-Poloxamer 184-Glycerin-Panthenol-Cocamidoproply betaine-PEG-40 Hydrogenated Castor Oil-Sodium Chloride-Citric Acid-Pantolactone-Sodium Benzoate Potassium Sorbate 

İçeriğin fotoğrafını çekmeyi unuttuğumdan, yazmak durumunda kaldım. Umarım yanlışım yoktur, eğer varsa affınıza sığınıyorum.


diadermine-arndirici-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu-normal-ve-yagli-ciltler-icin
Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu │Normal ve Yağlı Ciltler İçin 
Ürünün tek handikapı başta da söylediğim gibi ambalajı. Bunun dışında severek kullandığım, bittikçe yenilediğim bir temizleyici.
Fiyat : İndirimsiz : 20-25 TL arası bir fiyata sahip. İndirimle 9.90 TL 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

8 yorum:

  1. bende cok seviyorum bu temizleme suyunu :)

    YanıtlaSil
  2. Ausem Diadermine'in hyaluron serumunu kullanıyorum ve çok memnunum. Düşük toleranslı ciltler için olan serisinin de içeriklerini çok beğeniyorum, market ürünlerine göre. Bu misel de aklımda olsun. Öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
  3. Diadermine sevdiğim bir marka ama dediğin gibi tek sıkıntı ambalajı :/ Teşekkürler Ause'm güzel yazı için <3

    YanıtlaSil
  4. Makyaj temizleme sularının ambalajlarını daha kullanışlı yapsalar mükemmel olacak gerçekten Ause'mmm <3 Diaderme ürünlerine karşı azıcık ön yargım var ama hassas ciltliler olanına bakabilirim. :) Fotoğraflar yine efsaneee, ellerine sağlıkk güzel gözlümm <3 :))

    YanıtlaSil
  5. hiç denemedim kuzum, çok çeşitleri var hep gözüme çarpıyor, kokuları da güzel geliyor ama indirimde yakalarsam belki denerim ki ben de =))) emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  6. hep görüyorum ama denemedim hiç ve çok merak ettim kuzum bunu.. ambalajı da nasıl soft :)

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle hoşgeldin arkadaşım. Bu sıra bolca gezdin sanırım:) Yazılarını,blogunu özledim vallahi.
    Benim temizleme suyumda bir kaç kullanımlık kaldı bittiğinde buna balabilirim. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Zaten bir çok temizleyici gözlerde kalıntı bırakıyor. En azından uygun fiyatlı ürünler, evet bırakıyor.
    Diadermine ürünlerine bir zamanlar aşırı merak sarmış ve kullanmıştım. (O zamanlar bu ürün piyasada yoktu.)
    Cildimi kızartıp sivilce çıkartmıştı. İnatla seve seve kullandım ama cildim giderek kötüleşince bıraktım.
    Dolayısıyla bende kötü bir izlenim bırakmıştı ve yeniden denemek için çekinir oldum.
    Özellikle kremi ve sütü en sevdiğim ürünlerdi.
    Tekrar denemek için içimde bir dürtü var.
    Hadi hayırlısı :)
    Öptüm cano <3

    YanıtlaSil