30 Mayıs 2017 Salı

Welness & Beauty Mandelöl & Sheabutter Bakım Yağı │AUSE ESUA

welness-beauty-mandelol-sheabutter-bakim-yagi-ause-esua
Welness & Beauty Mandelöl & Sheabutter Bakım Yağı  │AUSE ESUA  
Welness & Beauty çok sevdiğim ve shea butter'lı ürünlerini ballandıra ballandıra herkese anlattığım, zorla denettirdiğim bir marka.


Tek bir ürüne takılınca bittikçe almaya devam ediyorum -bir çok kişi gibi-. Bunlardan birisi welness & beauty shea butter 'lı vücut peelingi. Yazısı için tık tık.

Bunun yanına birde shea butter'lı vücut bakım yağı eklendi. Elimde olan bitmek üzere ve ben çoktan stok yaptım.

Yağ şeffaf, pompalı şişede sunuluyor. Pratik, kullanışlı bir ambalaja sahip. Pompa kısmında henüz bir bozulma olmadı.

Kokusu... pek tabii almama sebep olan o muhteşem kokusu. Vücut spreyi var mıdır acaba ?

Çabuk emilen hafif bir yağ.
Vücutta vıcık vıcık yağ hissi oluşturmuyor. 5 dakika sonra ise cilt tarafından tamamen emilmiş oluyor. Böylece rahatlıkla duştan sonra kullanabiliyorum.

Nemlendirmesi benim için idealdi. Çok soğuk şartlar olmadığı taktirde vücudumda kuruma sorunu pek olmaz. Dolayısıyla bana yeterli geldi ve az miktar ile beni memnun etti. Çok kuru ciltler için ne denli iyi olur yorum yapamıyorum. (O tür ciltler belki yazın tercih edebilirler)

Vücut  bakım ürünlerim arasında ganimet olarak nitelendirdiğim ikinci ürün diyebilirim. İçeriğinde Alkol,silikon,paraben,renklendirici madde ve mineral yağlar içermeyen vegan bir ürün Welness & Beauty. İçerik olarak da beni memnun eden bu  bakım yağını (içinde parfüm olduğunu da belirteyim ama koku şahane.) muhtemelen kokudan sıkılana kadar shea butter olanını almaya devam ederim.

İçerik Listesi
Helianthus Annuus Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil,Parfum,Tocopheryl  Acetate,Butyrospermum Parkii Butter,Gossypium Herbaceum Seed Oil,Simmondsia Chinensis Seed Oil,Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Welness & Beauty 'i hiç denediniz mi ? Sevdiniz mi yoksa nefret mi ettiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !


 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.



9 yorum:

  1. Bu yağ bende de var ve kesinlikle muhteşem bir şey! Benim cildim yalnızca yazın güneşten kuruyor. O zamanlarda bu yağ harika geliyor bacaklarıma! Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  2. Markayı hiç denemedim , bu aralar vücut peelingi ararken nereden nereye gittim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende the body shop kullanıyorum blogumda bir yazısı var aklında bulunsuun :))

    YanıtlaSil
  4. bu marka Rossmanlarda satılıyor ben lavantalı kremini kullanmıştım memnun kalmıştım

    YanıtlaSil
  5. ya ben bayılıyorum vücut yağlarına Ausem <3 bunu hiç denemedim ama kokusunu biliyorum gerçekten muhteşem her gittiğimde kokluyorum testerlarını, elimdekiler bitince alıyım bari yağlı yağlı olmuyorsa denemeye değer bitanem. öpüyoruuum :*

    YanıtlaSil
  6. Hiç denemedim fakat öğrendiğim iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  7. Vücut peelingi,vücut yağı...bayılıyorum vücuduna böyle zaman ayırıp bakım yapabilenlere.

    YanıtlaSil
  8. Merak ettiğim bir yağ balım, cildim kuru olduğu için azıcık daha havaların ısınmasını bekliyorum denemek için :)) Emeğine sağlık canımınnn içiii <3 :))

    YanıtlaSil
  9. Ausem sen bana bunu neden daha evvel söylemedin ama😃 Bu çok pratik ve içeriği de tercih edilesiymiş😊 İlk Rossmann ziyaretimde unutmam da alırım umarım, peelingini ben de çok sevmiştim. Güle güle kullan, öpüyorum💐

    YanıtlaSil