3 Haziran 2017 Cumartesi

Bitenler #Çöpovski #11 ♡ │ AUSE ESUA

bitenler-copovski-ause-esua
Bitenler #Çöpovski #11 ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Uzun bir aradan sonra -Bitenler #çöpovski- dizimin 11.si Blog da yerini aldı !
O kadar çok biriktirmişim ki odamda lüzumsuz bir kalabalık vardı. En sonunda ertelemeyi bırakıp, fotoğraflarını çekip kolları sıvadım. Bitenler yazısını okumayı sevenler için 3 ayrı post hazırladım.Keyifli okumalar !


URBAN CARE NATURAL'S COLLAGEN & KERATIN SAÇ BAKIM KREMİ
URBAN CARE sevdiğim, memnun kaldığım bir marka. Bu serisini de çok sevdim. Saçım da ki matlık ve kuruluğu %100 yok etmedi (ki bu na-mümkün) ama gözle görülür derecede hafifletti. Alınacak listemde.Yazısı gelecek.

FLORMAR ANTI-BLEMISH FACE WASH YÜZ TEMİZLEME JELİ
FLORMAR dan alıp, memnun kaldığım başka bir ürün daha. Temizlemesi ve bıraktığı hissi çok güzeldi mutlaka tekrar alacağım. Yazısı için tık tık.

HC HAIR CARE CONDITIONER ONARICI SAÇ BAKIM KREMİ
HC CARE saçımla iyi anlaşan nadir markalardan. Bu saç kremi ve beraberinde saç şampuanı saçlarıma gerçekten çok iyi geldi ve dökülmeleri büyük oranda azalttı. Tekrar alırım ve mutlaka stoklarım^^ Yazısı için tık tık.

VICHY TERMAL SUYU
Avene den sonra deneyimlediğim, benim için orta seviyede etkisi olan bir termal suyu. Yoluma avene ile devam edeceğim.Yazısı için tık tık.

ORIFLAME TENDER CARE ÇOK AMAÇLI BALMLARI
Senelerdir bittikçe alıyorum. Şimdilerde farklı bir balm kullanıyorum bir süre sonra tekrar buna dönebilirim. Yazısı için tık tık.

NOTE FULL COVERAGE CONCEALER
Son zamanlarda aldığım note ürünlerinden çoğunlukla memnun kaldım. Duruşu, kalıcılığı benim için çok çok iyi, cildim ile anlaşabilen ten ürünlerinden birisi. Tekrar alacağım ürünlerin arasında.
Yazısı için tık tık.

ORIFLAME VERY ME OJE
Seneler evvel aldığım ve kıyı da köşede unuttuğum oje. Çoktan miladı dolmuştu. ^^

CLINIQUE GÜNLÜK KORUYUCU NEMLENDİRİCİ
Bu krem Blana'mın hediyedisiydi çok çok sevdim. Alınası ürünler listesine hızla giriş yaptı.Tekrar teşekkür ederim Blana <3

ORIFLAME EVERLASTING CONCEALER THE ONE
Tüm özellikleri orta kalitede olan bir kapatıcı.Yazısı gelecek.

FLORMAR STICK FONDÖTEN
Bu fondöten benim için muazzam. Stokta bulabilsem bir açık bir koyu rengini almak niyetindeyim. Kontür uygulaması için gerçekten çok iyi.

ORIFLAME VERY ME MAKYAJ BAZI
Oriflame'in en uygun fiyatlı en müthiş makyaj bazı. Tabii sevmeyenler var illa ki ancak benim cildimle iyi anlaşan güzellik elemanlarından birisi.Sanıyorum katalogdan kalkıyor. :/Yazısı gelecek.

ESSENCE 10 - THE GRAMMY GOES GLAMMY
Essence 'in tekli farlarını ne çok sevdiğim çevremdekiler ve Blogu'mu takip edenler az çok bilir diye umuyorum. Bu miniş far da aydınlatıcı olarak kullandığım ve bittikçe aldıklarımdan.

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR
Sahip olduğum en iddialı kapatıcılardan birisi double wear. Bittiğine üzüldüm ve uzunca süre atamadım.Elbette alınacak listemde var.:)

RL DE YOUNG SUNNY STEPS OJE
RL de young markasına ait tek ojem. Rengi ve parlaklığı çok güzel. Kötü yanıysa kalıcılığının uzun süre olmaması. Ancak ojeden çabuk sıkılan ben için gayet yeterli.(Renk kodu silindiği için, net bir bilgi veremiyorum)
bitenler-copovski-ause-esua
Bitenler #Çöpovski #11 ♡ │ AUSE ESUA
GOLDEN ROSE PARİS OJE 150
Kolay sürülen, çabuk kuruyan hafif parlak oje. Golden Rose da tıpkı Flormar gibi sıklıkla tercih ettiğim bir marka.

KALYON TIRNAK ETİ TEMİZLEYİCİ
Olsa da olur olmasa da olur dediğim bir tırnak eti temizleyicisi. Muhteşem etkili diyemeyeceğim.

AVENE HYDRANCE OPTIMALE KREM
Avene'in bakım seti içinden çıkan mini boy yüz kremi. Çok memnun kaldım ve bu küçük haliyle bile taktir edilesi süre kullandım. Normal boyunu alacağım.

NIVEA FRUITY SHINE CHERRY DUDAK NEMLENDİRİCİSİ
Nivea hem ulaşılabilir  hemde dudakları istediğim şekilde renklendiren bir nemlendirici olduğundan sıklıkla tercihim ettiğim bir marka. Cherry rengini de severek kullandım fakat bir süre sonra bir çok kişi gibi bende sıkıldım zira kolay tükenen bir ürün değil kendisi ya da ben bitiremedim.
Son 1 ayda ise  bolca sürerek sonunda bitirdim. Orta karar nemlendirmesi ve renk vermesi şahane. Farklı alternatifler arayışında olduğumdan bir süre almayacağım.

ORIFLAME VERY ME CORAL321192
Bitmeyen bir oriflame ürünü daha. Yaz aylarına uygun ve bu mevsimlerde sıkça kullandığım bir renk. Sürümü kolay, Tek başına ruj olarak uzunca kullandım. Bir kaç yıldır elimde olduğundan artık atmak istedim.Tekrar almayacağım.

FLORMAR NO 113 GÖZ KALEMİ
Uzun yıllar önce aldığım, bir heves kullandığım ve bir çekmece dibinde kendine haline bıraktığım göz kalemi. Göz içine, kaş altına uygulamak için ten rengi kaleme geçtiğimden beri bu beyaz olanın yüzüne bakmadım.

Hepinizi kocaman öpüyomm <3

 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.


5 yorum:

  1. Urban a bayılıyorum kısa zamanda bende bir yazısını yazıcam bu markanıın :))

    YanıtlaSil
  2. OOooo baya bitmiş yahu *.* Büyük büyük ambalajlar bitmiş :) Alışveriş yazısınıda bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Kuzummm bloğunu nasıl özlemişimmm :)) Avene kremi bende beğenmiştim bitanemm hatta daha yoğun bir kremi daha var bu sıralar onu gözüme kestiriyorum :D Gelsin yenileri bal küpümm, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
  5. Ausem tebrikler valla, bir ordu ürün bitmiş resmen���� Nemlendiriciyi beğenmene çok çok sevindim❤️❤️ Kalyon'u ben de almıştım ya öve öve yere göğe koyamamışlardı, açmadım ama açmasam mı diye düşünüyorum şuan���� HC Care şampuan ve saç kremlerini bir ara ben de deneyeceğim. Yazının devamını iple çekiyorum. Ellerine sağlık canım, öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil