2 Temmuz 2017 Pazar

Flormar Smooth Touch Compact Powder

flormar-smooth-touch-compact-powder-ause-esua
Flormar  Smooth Touch Compact Powder 
FLORMAR COMFORT ZONE  koleksiynuna ait Smooth Touch Compact Powder uzun ertelemelerden sonra Blog da yerini aldı.

Önü arkası kesilmez yükselişin en güzel koleksiyonlarından olan comfort zone benim de en çok sevdiğim seri oldu. Aralarında beğenmediklerim pek tabii olsada makyaj ve cilt bakım alanında genel anlamda memnun kaldığım koleksiyon oldu desem yalan olmaz.


flormar-smooth-touch-compact-powder-ause-esua
Flormar  Smooth Touch Compact Powder 

Smooth Touch Compact Powder, tek sürümde daha yumuşak ve pürüzsüz bir cilt vaadinde.

Smooth Touch Compact Powder açıklamasında belirttiği gibi oldukça pürüzsüz ve yumuşak bir yapıda. Oldukça ince yapılı ve az kapatıcılıkta bir pudra. Sorunlu bir cilt tipine sahipseniz kapatıcılığı tek başına memnun etmeyecektir.

Cilt tipim karma, kış mevsiminde kuruluk sorunu yaşarken yaz aylarında T bölgem feci halde yağlanıyor. Yaz mevsiminde her ne kadar daha az ten makyajı tercih etsem de çoğu günler o muhteşem rahat görüntü kendimi daha iyi hissetmek adına illa ki gerekiyor. Dolayısıyla yazın ürün seçimi yapmak benim için biraz daha meşakkatli. Yüzümün geri kalanında sorun yaşamazken T bölgemde çok sorun yaşıyorum. Kullandığım bir çok ürün tam oturmuyor ve gün ortasında dağılabiliyor.

Bu da beni mat pudralara ve içinde pudra barındıran ten ürünlerine yönlendiriyor. Bu pudrayı kışın kullandığımda cildimi belirgin biçimde kurutunca yaz kutusuna transfer ettim ve haziranın girmesiyle de kullanmaya başladım.

Yapısı ne kadar ince yapılı olsa da cilt üzerinde öyle durmuyor ve oldukça belirgin oluyor. O pudralı görüntüyü sevmediğimden gül suyu veya termal suyu kullanıyorum. Rahatsız edici pudralı görüntü haricinde cildimde ki duruşunu ve tonunu gerçekten çok beğendim.

İçinde ki süngeri gün içinde kullanım için pratiklik sağlasa da daha hafif görüntü için fırçayı tercih ediyorum. (Süngeri ile uygulamak, fırçaya göre daha çok örtücülük sağlıyor. )


kuru-karma cilde sahipseniz öncesinde mutlaka iyi bir taban hazırlamanız gerekiyor. Nemlendirmediğiniz taktirde pul pul görüntü olması mümkün.

flormar-smooth-touch-compact-powder-ause-esua
Flormar  Smooth Touch Compact Powder 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu pudrayı denediniz mi ? Bu seri nasıl ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

1 yorum:

  1. Cildim yazın bile o kadar kuru ki anlamak mümkün değil. Ben de fırçayla pıt pıt pudra geçmek istiyorum of of :))

    YanıtlaSil