28 Eylül 2017 Perşembe

MERHABA !



Merhaba !
Size merhaba ! diye giriş yapmayı, yazmayı, yorumlarınızı okumayı-cevaplamayı ve sizlerin yazılarını okumayı öyle çok özledim ki !

Bu yaz sezonu benim için oldukça hareketli geçti ve bloguma zaman ayıramama sebep oldu. Başlarda ne olursa olsun zaman ayırım derken işin içine bir evlilik telaşı girdi ve ne kendi bloguma ne başka bloglara vakit ayırabildim.

Şu sıralar biraz sakinleşmişken ve iş kazası nedeniyle 4 gün raporluyken sizlere neler oldu neler bitti bir anlatayım dedim.

İş yoğunluğunun yanına evlilik hazırlıkları gelince kendime sadece uyumak için vakit ayırır oldum. Instagram hesabımdan paylaşım yapmasam tamamen unutulup gidecektim (ki sanırım bazı dostlar ve hesaplar tarafından unutuldum - çoktaaaan- ) ^^

Bu süreçte takipçi anlamında hem blog üzerinden hem instagram üzerinden bir hayli kayıp verdim. (haklılar pek tabii)

Benim oldukça geren nikah meselesini atlatmışken, şimdilerde ev yerleştirme derdindeyim. Onuda atlattıktan sonra 10 ekimdeki düğünü atlatıp, biraz dinlenip ve kendi evimde yeni yaşam alanımda sizlere yeniden koşmak niyetindeyim.

Verdiğim ara yüzünden beni takip edenlerin, arkadaşlarımın ve yazılarını okuyamadığım blog dostlarımın affına sığınıyorum.


Sizi çok özledim ve çok seviyorum !

tekrar görüşmek üzere <3

Sevgiler, Ause

10 yorum:

  1. Kuzum yogunlugunu az cok takip etmelerden daha cok tahmin etmelerimden anladigim icin yazmak istemedim. Tum detaylari balayindan sonra konusuruz. Bu arada cok gecmis olsun kuzum. Elini kestin sanirim dimi bak onu bile yazmayi unutmusum ben😔

    YanıtlaSil
  2. Balımmmm yazsanda yazmasanda seviyorum seni.alohaaa��

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin canım, ne zordur evlilik telaşı, bitmez o hazırlıklar gerginlikler bir de stresler...
    Ne tuhaf değil mi; aslında bizim seni arayıp sormamız gerekirken, senin o telaşında bizimle ilgilenemeyeceğinizi belirten nazik yaklaşımın....
    Mutluluklar dilerim, hiç canını sıkma herşey yolunda gider umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin tatlım o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yazılarını okumak dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  6. Ause'cim yeniden çoook çok tebrik ediyorum!!! Instagram'ı da boşver valla, günde 10 foto koysan da takipçi gidiyor, hiç koymasan da :) Bazıları efsunlu, onlarınki ha bire artıyor hahahaha :) İş kazasını merak ettim ama, umarım kötü bir şey yoktur. Çok geçmiş olsun!

    Yeniden hayırlı uğurlu olsun, bir yastıkta upuzun ve aşk dolu bir hayat diliyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. Çoook tebrik ederim. Bir süredir buralarda yoktum neler oldu bitti bilmiyorum ama instagramdan nikah fotoğraflarını gördüm ve senin adına çok mutlu oldum. Umuyorum hayal ettiğin gibi bir düğünle mutluluğa adım atarsın.Çooook mutlu ol arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Ben de seni pek özledim Ausem :)
    Tebrik ederim ve çoook mutlu olmanı dilerim :) Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  9. Canımmm Ause'mmm seni yakından takip eden biri olarak psikolojini tahmin edebiliyorum. Tekrar hayırlı olsun kuzum, düğün günü yanında olamasam bile güzel, pozitif enerjilerimi yollayacağım sana canımın içii <3 Hepp hepp mutlu ol Can Ause'mmm, çok öpüyorum <3 :))

    YanıtlaSil
  10. Çok zor bir süreç kuzum allah tamamına erdirsin :) kolay gelsin

    YanıtlaSil